قوانین و مقررات استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی کاتیلو
کاربر گرامی؛ ضمن تشکر جهت انتخاب فروشگاه اینترنتی کاتیلو، قوانین و مقررات استفاده از این فروشگاه به شرح زیر می باشد.

قوانین عمومی
کلیه اصول و رویه های کاتیلو مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است و کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط می باشند.

تعریف مشتری یا کاربر
هر شخصی که اقدام به ثبت نام در فروشگاه اینترنتی کاتیلو نماید، مشتری یا کاربر کاتیلو محسوب می شود و می تواند اقدام به ثبت سفارشات و یا استفاده از خدمات کاتیلو نماید.

سیاست‏‌های حفظ حریم خصوصی
کاتیلو به اطلاعات شخصی کاربرانی که عضو فروشگاه و در حال استفاده از خدمات فروشگاه می باشند، احترام گذاشته و تمامی اقدامات لازم را برای حفظ اطلاعات شخصی آنان انجام خواهد داد.
تمامی مطالب و محتوا از قبیل متن، گرافیک، تصاویر و ویدئوهای موجود در فروشگاه کاتیلو جزئی از اموال دیجی کالا محسوب می شوند و تنها با رعایت قوانین کپی رایت، کاربران می توانند از این مطالب در وب سایت های مختلف استفاده نمایند.

کاتیلو در تمام روز های هفته آماده ی سفارش گیری از مشتریان گرامی می باشد و ارسال کالا در روزهای کاری قابل انجام می باشد.

درصورت هرگونه مشکل در پرداخت وجه و عدم ثبت سفارش و یا خطا در سفارش، کاتیلو موظف است تا 24 الی 48 ساعت کاری آنرا به حساب مشتری واریز نماید.

کاربران موظفند هنگام سفارش با وارد کردن اطلاعات صحیح فرم مربوطه را به دقت تکمیل نمایند.
بدیهی است درصورت هرگونه اطلاعات ناقص و اشتباه سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نمی باشد.
بنابراین در وارد کردن اطلاعاتی همچون شماره تماس، آدرس و … دقت فرمائید.

تحویل سفارش در اماکن عمومی مانند رستوران، کافه، کافی نت، هتل و… امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل ، دقیق و قابل استناد باشد.

لازم به ذکر است افزودن به سبد خرید به معنای رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی برای مشتری ایجاد نمی کند.
مشتریان تا زمانی که خرید خود را نهایی نکرده باشند، امکان تغییر قیمت و موجودی کالا می باشد؛ لذا جهت اطمینان از حفظ سفارشتان، اقدام به نهایی سازی آن نمائید.

حمل و نقل
کاتیلو کلیه محصولات را با دقت و با بسته بندی های استاندارد و ایمن اقدام به ارسال می نماید و هرگونه حادثه در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل است و کاتیلو تنها تائید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت را جبران می کند.

سرویس مهلت 10 روزه جهت تست کالا
کاتیلو در جهت حفظ اعتماد مشتریان، فرصتی 10 روزه جهت بررسی هرگونه مغایرت، اشکال و یا ایراد در کالای ارسال شده، در اختیار شما می گذارد تا درصورت هرگونه مشکل کالا را عودت دهید.

نظرات کاربران
هدف کاتیلو از ایجاد بخش نظرات کاربران، اشتراک گذاری تجربیات مشتریان عزیز از کالاهای خریداری شده می باشد؛ لذا حتماً فارسی بنویسید.
لازم به ذکر است که کلیه ی نظرات با بررسی کارشناس کاتیلو قابل تائید می باشد.

سیاست قیمت گذاری:
سیسات قیمت گذاری کاتیلو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است، لذا سعی در ارائه محصولات با کیفیت و با قیمتی مناسب به مشتریان گرامی دارد.